marți, 26 aprilie 2011

Mă bucur că a câştigat Adrian! spune Dinu Valentin

Valentin Dinu, muncitorul într-o spălătorie auto cu voce de aur de la "Românii au Talent": "Mă bucur că a câştigat Adrian! Şi eu sunt fericit pentru mine"

Valentin Dinu, cel care a ieşit pe locul trei în show-ul "Românii au Talent", nu este supărat pentru că nu a câştigat marele premiu şi chiar se bucură pentru Adrian Ţuţu, marele câştigător.

Valentin Dinu a fost apreciat de Andra care a mărturisit că-şi doreşte să facă un duet cu tânărul atât de talentat.

"Mă bucur foarte tare că a caştigat Adrian Ţuţu. Chiar merită. Şi eu sunt fericit pentru mine. E un mare pas că am ajuns până aici", a declarat Valentin Dinu pentru Agenţia de Presă Mondenă.

Vedeti aici prestatia lui Valentin din finala:





Vezi mai multe pe Romanii au talent

6 comentarii:

  1. Si eu ma bucur, dar mai mult ma bucuram daca castigai tu, meritai sa castigi. Insa sunt convinsa ca te va ajuta cineva sa te lansezi. SUCCES IN CONTINUARE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi doresc sa te vedem pe toate scnele romanesti si internationale. Prestatia ta si din semifinala si cea de aseara a fost mai mult decat deosebita. Sa ne tii la curent, cu ce vei face mai departe. Succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o voce minunata, Valentin. Sunt convinsa ca pentru tine urmeaza o noua viata, pe care o meriti. Suntem multi alaturi de tine, iti tinem pumnii si asteptam cu nerabdare sa te vedem din nou pe scena, acolo unde iti este locul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare rau ca pe internet sunt doar 3 melodii cu tine sper sa aud cat mai mult in curand.

    RăspundețiȘtergere
  5. Talentul pe care il ai iti motiveaza ambitia , felicitari pentru munca si sarguinta depusa!!! Succes in continuare si avem siguranta ca te vom revedea pe scena! Ai o familie minunata ! Felicitari ! Si ca sa nu ma repet ,ii dau dreptate lui Netliterar .

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu trebuie sa te bucuri pentru lucrurile aranjate.

    RăspundețiȘtergere